2012 m. liepos 6 d., penktadienis

Du dubenėliai grikių

Jau nuo ryto (12h) sėdžiu prie kompiuterio. Kokias dešimt minučių sėdėjau dėl įdomumo, o pusvalandį dėl to, kad nieko kito negaliu veikti (o, berašydama sugalvojau). Savaitgalio planas neviliojantis, sužinojau, kad netrukus važiuosim prie jūros (ten irgi nenoriu, nes vyks kvailas folkloro festivalis), o šiandien tikiuosi, kad nereikės vakare, per žiaurų karštį, dardėti į dainų šventę, kurioje tikrai nieko ypatingo nebus (viską žinau kas ten bus, dainuojantiems jokio džiaugsmo). Taip pat iš ryto buvo šalta miegoti tik po paklode, o dabar karšta sėdėti virtuvėj, kur jau gana tvanku. Akys limpa, mama pyksta, kad kaklas nepraustas, o aš kvailelė, prieš kokias tris dienas susikūriau feisbuką. Ir išsitryniau, bet kitą dieną antidelet'inau. Jei yra toks kvailas žodis. Turiu dvidešimt draugų, visai įdomu, daugelio pažįstamų visai nenoriu turėti drauguose... Nežinau kokioj gimnazijoj mokysiuosi (kaip klasiokė sakė: siaubas, aš turiu su tavim čia kiekvieną dieną mokytis, o tu dar pas mane į jezuitus žadi ateiti). Pabraukta eilutė stebina, nes štai kai kurie žmonės neabejoja savo įstojimu į tą robotų dresavimo mokyklą. Ir abejoja, kad aš, su savo vieninteliu 8 metiniam įstočiau, jei norėčiau. O aš nenoriu. Žirmūnuose susirinko visa grybiena, į basanavičių - ne, ačiū. Licėjuje prasmegsiu skradžiai, nes su tiksliaisiais aš ne giminė, apie jezuitus savo nuomonę pasakiau... Į daukanto gimnaziją sueina visokių, kurie "bijo, kad kitur neįstos". Užupio gimnazijoj bloga direktorė, o iš vileišio - greitasis praėjimas/patekimas. Bet kam ta gimnazija dabar, kai dar reikia perskaityti 13 knygų. Įdomi kolkas atrodo tik viena.

O ir šiaip manęs niekam nereikia, nes daugelis (visi, norėtųsi pasakyti) rūpinasi tik savimi. Ir klasiokės, ir pranciškutės, ir visi. Ir net puskė.

Atsidūsau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą