2013 m. vasario 15 d., penktadienis

Viskas yra nepaprasta

Labas vakaras gerbiami klausytojai, primenu, kad mūsų laidoje šį vakarą kalbamės su Ugne. Šiandienos klausimas: "Kas vyksta?". Jeigu norite pasisakyti šiuo klausimu - skambinkite dviračio skambučiu.

Girdžiu, kad apačioje žmonės šnekasi. Ateina svečiai, jų daug, užsidarau kambario duris. Tas jų šnekėjimo garsas tik ir prašosi būti negirdimu. Galvoje tiek minčių, kad tas, kokių 9 žmonių klegesys varo iš proto.

Pro lango kamputį pučia. Žiema lenda į mano inkilėlį, šaldo ranką, šoną ir galvą. Nuostabios tulpės ant stalo geria vandenį iš vazos. Bijau, kad jos nesušaltų. Supratau kad kai šalta, tai niekas net nesiruošia sušildyti. Arba šalk arba bandyk sušilti. Megztinis padeda, tik ne širdžiai , kuri yra panašesnė ne į ledo luitą o į kelmo skiedrą.

Prašau, tik niekas neužeikite į mano kambarį jo "apžiūrėti" ar pasisveikinti. Vis užeina į mane ir į mano pasaulį kas nors, o po to išskrenda raketa kitur. Turistai, tie tikrieji turistai. Kas jiems iš tų atsiminimų, kaip buvo, kai prisijaukino Ugnę, tarsi ji būtų laukinė. Draugės bloge perskaičiau, kad ji man atseit nebereikalinga, nors taip norėjo [man] padėti. Nors taip norėjo prisijaukinti naminį žvėrelį. Tikri japonų turistai, tie žmonės. Nepasilieka tavyje savo noru, tik pasiima visą ką galima. Yra tai, ko negalima pasiimti. Bet tau norisi atiduoti viską tam, kuriuo žaviesi.

Tuštuma. Pilvas irgi tuščias, Gavėnia. Ne dėl jos nepavalgiau, tai ir yra blogai. Kažkokia tuštuma ir susitikus su "draugais", kaip kiekvieną penktadienį. O tie draugai irgi yra turistai. Štai kaip juos pavadinsiu.

Nežinau ko norėti. Kažko trūksta. Jau kažką suvalgiau - panašu trūksta ne to. Žinau, kad trūksta meilės, bet tai nesvarbu. Trūksta kažko paprasto. O paprasto tik todėl, kad tik tai ir yra nepaprasta ir labai ypatinga. Mano namai tebėra mano kambarys. Visur kitur svečiai. Svečiai kartais būna tie turistai, kurie fotografuoja ne tik pastatus, bet ir žmones.

Radijo laidą šį vakarą baigiame. Ačiū klausytojams, malonaus muzikinės programos klausymo.

Nieko nepasakiau ką norėjau.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą