2013 m. vasario 12 d., antradienis

Šokiai ir šokiai

Šią naktį sapnavau tokį sapną. Mane vienas žmogelis pakvietė pašokti lindyhopą. Aš pasakiau turinti dvi meškos, ar kokio tai nerangaus gyvūno kojas, bet... sutikau. Ir tuomet su kažkokia raudonai juoda "retro" suknele atsidūriau kažkur šokiuose. Susėdus ant kėdžių, po Undinėlės ir Eglės žalčių raganų ir dar kitų, su labai neįprastais perukais "intro", visi pradėjo šokti. Pamačiau mane pakvietusio žmogaus draugę, ji man nusišypsojo. Apsidžiaugiau, kad tas žmogelis tikriausiai šokti pakvies ją, bet man pradėjo moti galvą ir sakyti "Ugnę, varom šokti". O aš: "Nemoku, ai, gal neisiu". Ir mes šokom. Kadangi tas žmogelis aukštas, o ypatingai sapne, tai man nereikėjo mokėti daug žingsnelių, ypač svingo įžangos, nes kojom tik kartais priliesdavau žemę. O po to išgirdau kažką labai gero ir gražaus. Iš to, puikiai šokančio lindyhopą!

http://www.youtube.com/watch?v=geB0es98uKE

Pirmadienį iš tiesų sutikau tą žmogelį. Ir visa ką pakalbėjom, tai buvo nejauki tyla ir taigaljaueinamirvėltavesutikom šypsena.

O visa kita, kad šiandien atsitiko gero turi gyventi kitam įraše. Į šitą jau nebetelpa. Į šitą dar galima pridėti truputį žvaigždžių.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą