2012 m. kovo 21 d., trečiadienis

degtukas. norėjau pasakyti vulkanas...

Pykčio-Paganinio-Nemoki-Garsiai-Eilėraštis-Nesąmoningai


32 min. nuo 18:30. Iš visos pamokos prisimenu tik tai. Tik tuos žodžius :) Dabar jie atrodo visai linksmi, nors ta šypsenėlė, kurią ką tik parašiau visai nelinksma... Likusios dienos iki vasaros atostogų dar kopia per septintą dešimtį, o aš lupu apelsiną atkeliavusį iš tos vasaros ir vistiek josios nejaučiu.

Antras dalykas, šiandien buvau dalyvis. Bėgimo iš pamokų! Pirmą kartą bėgau. Na, iš pamokų, bėgiot tenka ir per fizinį... Iš dviejų tecnologijų legaliai, ir tada jaučiausi tokia palaiminta, tokia lengvutė ir tokia neinati į pamokas. Tuomet, po žiemos arbatos, kurią mums davė pauostyti gerosios kepyklėlės pardavėja, grįžom (su Goda) į lietuvių pamoką. Tada aš buvau dalyvis. Buvau visa įsiliejus į dalyvių vakumą ir negalėjau jame mataruot kojom ir rankom. Bet išplaukiau!



anglų k. 8 nt 10 9
biologija nt 7 10
dailė
fizika 10
geografija 10 10 10 10 10 10 n n
informacinės technologijos 10
istorija nt 10 7 10 10
kūno kultūra nt
lietuvių k. 10 10 n
matematika ns 7 nt 10 9
muzika n
technologijos
tikyba
žmogaus sauga
prancūzų k. nt 10 10 10




Baigiau, iki vasaros!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą